Znak sprawy :IOŚ 271.10.2015                                                             Gzy, dn. 18.06.2015r.

                                                             

 

 

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

Zamawiający: Gmina Gzy,

Gzy 9, 06-121 Gzy

tel/fax (023) 691-31-67, 691-31-22

 

zaprasza do złożenia ofert na:  „Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Skaszewie Włościańskim ”.

I.                    Przedmiot zamówienia: Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Skaszewie Włościańskim, zgodnie z zaplanowanym w budżecie wniosku o dofinansowanie projektu POKL  pn.:  „ Bajkowy oddział przedszkolny” w ramach poddziałania 9.1.1- Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.01-14-004/14-00

1.      W zakres rzeczowy wchodzi:

1.      wykonanie bezpiecznej  nawierzchni:

-        z płyt z granulatu EPDM zespolonego lepiszczem, bezpieczna wysokość upadku (HIC) do 1,5m,

2.      Ogrodzenie

-        sadzenie krzewów liściastych form naturalnych (np: pęcherznica)

2.       Przedmiot zamówienia opisany w załączniku od nr 3 – Formularz cenowy  należy dostarczyć na koszt Wykonawcy, wraz z rozładunkiem i montażem  do Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim,             

3.       Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty następujące czynniki:

- organizację placu dostaw,

- badanie jakości materiałów,

- wyładunek, załadunek oraz transport materiałów,

- zabezpieczenia i inne przedsięwzięcia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,

-uprzątnięcie i likwidację placu po zakończeniu prac

             

4.       Tam, gdzie w Zapytaniu kub załącznikach zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust.1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszym Zapytaniu.

5.       Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę  podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

6.       Materiały użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia będą posiadać odpowiednie atesty, i będą zgodne z przewidzianymi prawem normami.

7.       Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach  niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

8.       Wspólny Słownik Zamówień CPV:

45112723-9 -  Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

 

II.                  Termin realizacji zamówienia:  30 lipca 2015r.  

III.                Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:

1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:

 

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

2.             W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków wraz z ofertą należy        dostarczyć oświadczenie o spełnianiu tych warunków – załącznik nr 2.

3.         Dodatkowo w celu potwierdzenia spełnienia warunku: Posiadania wiedzy i doświadczenia  Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się wykonaniem przynajmniej  1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem dat wykonania, miejsca, nazwy zamawiającego oraz załączyć  dokumenty potwierdzające, że te dostawy  zostały wykonane należycie -  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Zapytania.

4.       Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:

a)      formularz ofertowy – załącznik nr 1

b)      oświadczenie, o którym mowa w punkcie 2 – załącznik nr 2,

c)      Formularz cenowy - Załącznik nr 3.

d)      Wykaz dostaw – załącznik nr 4.

5.      Dokumenty, o których mowa w p.3 powyższego wykazu, powinny być złożone w formie oryginału.

6.      Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

IV.                Kryterium oceny ofert: jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena rozumiana jako cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia o którym mowa w sekcji I. Zamówienie otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę i jednocześnie spełni warunki określone w zapytaniu ofertowym.

V.        Okres gwarancji: 24 miesiące na wszystkie zaoferowane produkty zamówienia.

VI.      Miejsca, gdzie opublikowano niniejsze zapytanie ofertowe: uggzy.bip.org.pl,

VII.    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

 

1.       Zamawiający wymaga od wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny brutto podanej w ofercie.

2.       Zabezpieczenie może być wnoszone w jednej z następujących form:

a)      pieniądzu, przelewem na rachunek zamawiającego

b)      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,

c)       gwarancjach bankowych,

d)      gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)      poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5  pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3.       Zasady zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawiera art. 151 ustawy PZP.

4.       Zabezpieczenie w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy BS Pułtusk O/Gzy  Nr 91823200050200091220020003

5.       Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.

VIII.  Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Gminy Gzy pn.:  „Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Skaszewie Włościańskim ”, Gmina Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy do dnia 7 lipca 2015r, godz. 10:00.  Mailowo: . uggzy@wp.pl.

IX.Termin otwarcia ofert : 07.07.2015r. godz. 11:00. Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

X.  Warunki płatności: wg zawartej umowy, do 30 dni od wystawienia faktury.

XI.           Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: pani Danuta Ojrzeńska  – Dyrektor Publicznej szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim Tel. (23) 691-52-76 lub 509533612

XII.         Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, zgodnie z zawartymi w zapytaniu wymaganymi załącznikami  oraz przesłać drogą mailową, faxem, listownie ( decyduje data wpływu do Urzędy Gminy) lub osobiście. W odniesieniu do ofert złożonych drogą elektroniczną, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć je w formie papierowej przed podpisaniem umowy.

XIII.            Sposób rozliczeń: Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia  dokonywane będą w PLN.

XIII.       Dodatkowe uwagi:

1.      Złożenie zapytania nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia;

2.      Zamówienie następować będzie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel w budżecie Gminy Gzy oraz budżecie wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL, nr umowy: UDA-POKL.09.01.01-14-004/14-00 realizowanego w Gminie Gzy, a także zgodnie z limitami określonymi w „katalogu wydatków kwalifikowanych” zawartym w dokumentacji konkursowej naboru.

3.      Do wyżej wymienionego zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

4.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, do odrzucenia oferty lub ofert z podaniem uzasadnienia oraz do prowadzenia dalszych negocjacji z oferentem lub oferentami.

 

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2.      Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ustawy PZP

3.      Formularz cenowy – załącznik nr 3,

4.      Wykaz dostaw – załącznik nr 4,

5.      Projekt Umowy – załącznik nr 5.

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
  • Data udostępnienia w BIP: 2015-06-25
  • Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-25 09:53:04
  • Liczba odsłon: 369
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2278196]

przewiń do góry