Gzy, dnia 16.02.2018r.

IOŚ.271.4.2.2018

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tys. euro (na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017, poz. 1579 z późn. zm.).

 

Gmina Gzy zaprasza do złożenia oferty na:

 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa, nadbudowa  i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki Włościańskie”

 

I. Zamawiający:

Gmina Gzy

Gzy 9

06-126 Gzy

NIP 568-15-45-506

REGON 130378114

e-mail: uggzy@wp.pl

www.uggzy.bip.org.pl

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Świadczenie usługi polegającej na kompleksowym pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki Włościańskie”  w specjalnościach:

a)      konstrukcyjno – budowlanej;

b)      instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych;

c)      instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i energetycznych.

  1. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia jednego spośród inspektorów nadzoru jako koordynatora, który koordynuje działania pozostałych inspektorów.
  2. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie pełen zakres czynności określony przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2017r., poz. 1332 z późn. zm.).
  3. Zakres rzeczowy robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór, obejmuje:

a) roboty budowlane;

b) roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne;

c) roboty instalacyjne elektryczne.

  1. Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych, nad którymi prowadzony będzie nadzór inwestorski, można znaleźć na stronie uggzy.bip.org.pl (w zakładce Przetargi).
  2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy (załącznik  nr 4 do niniejszego zapytania).
  3. Nazwy i kody (CPV) stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień:

a)      71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.

 

III. Termin wykonania zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do 15.09.2018r.

 

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

1.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu   z postępowania oraz wykażą łącznie:

1)       dysponowanie co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach oraz minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru,

2)      dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń oraz posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu w/w robotami lub nadzorowaniu w/w robót,

3)      dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń oraz posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu w/w robotami lub nadzorowaniu w/w robót,

4)       że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) usługę w zakresie nadzoru inwestorskiego zadania dot. budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku  o kubaturze min. 2400 m3.

2.      Ocena spełniania wymaganych warunków, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3, zostanie dokonana na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów:

- kopii uprawnień do pełnienia funkcji inspektora nadzoru,

- kopii aktualnego dokumentu o przynależności do właściwej izby,

- wykaz osób (zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania).

3.      Ocena spełniania wymaganego warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, zostanie dokonana na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów:

- wykaz wykonanych usług (zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania),

- referencje potwierdzające wykonane usługi.

4.      Zamawiający dokona spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu  na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty według metody „spełnia/nie spełnia”.

 

V. Warunki wykluczenia:

Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/ podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiazania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiazania miedzy Zamawiającym, a osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:

1)      uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2)      posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

3)      pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4)      pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;

5)      pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

 

 VI. Kryterium wyboru oferty i opis przyznawania punktów:

 

1)      Kryterium - Cena – 80%

 

            W kryterium „Cena” oferty oceniane będą na podstawie wzoru:

 

C = (najniższa oferowana cena : cena oferty badanej) x 100 pkt x 0,80

 

2)      Kryterium - Doświadczenie w pełnieniu nadzoru inwestorskiego  - 20%

 

            W kryterium „Doświadczenie” oferty oceniane będą następująco:

a)      1 nadzór inwestorski – 0 punktów

b)      2 nadzory inwestorskie – 5 punktów

c)      3 nadzory inwestorskie – 10 punktów

d)     4 nadzory inwestorskie – 15 punktów

e)      5 nadzorów inwestorskich – 20 punktów

           

VII. Przesłanki odrzucenia oferty:

1.      Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1)      jej  treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

2)      została złożona przez podmiot:

a)      niespełniający warunków w udziału w postępowaniu,

b)      powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,

3)      została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

2.      Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą, o której mowa w art. 43a ust. 4 w/w ustawy, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta Wykonawcy zadania.

 

VIII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

IX. Określenie warunków zmian w umowie:

1.      Zmiana umowy zawartej z wybranym Wykonawcą może dotyczyć tylko zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.

 

X. Opis sposobu przygotowania oferty:

1.      Pisemną ofertę należy złożyć na załączonym formularzu (załącznik nr 1)  wraz z wymaganymi dokumentami.

2.      Cenę podaną w ofercie (brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3.      Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową - musi więc obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

4.      Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 5.      Kopertę należy opisać w następujący sposób:

Oferta na

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa, nadbudowa  i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszki Włościańskie”

 

6.      Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty.

 

XI. Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie w siedzibie lub przesłać na adres Zamawiającego do dnia  05 marca 2018 r. do godz. 0900 w Sekretariacie Urzędu Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

 

XII. Dodatkowe informacje:

1.      Osoby upoważnione do kontaktu ze strony Zamawiającego:

 p. Ilona Madziar tel. kont. 23 691 31 67 lub 23 691 31 22

p. Wiesław Ochtabiński   tel. kont. 23 691 31 67 lub 23 691 31 22.

2.      Kontakt z Zamawiającym w godzinach pracy Urzędu, tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.

 

 XIII. Załączniki do zapytania ofertowego:

1.      Formularz ofertowy

2.       Wykaz osób

3.      Wykaz wykonanych usług

4.      Projekt umowy

 

                                                                                                                Wójt Gminy

                                                                                                          /-/ Barbara Polańska


Załączniki:

1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami (.doc)

2. Formularz ofertowy wraz z załącznikami (.pdf)


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Madziar Ilona
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-03-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-02-16 14:06:45
  • Liczba odsłon: 388
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2279155]

przewiń do góry