Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości poniżej  60 000 euro
na Modernizacja kotłowni węglowej na olejową wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie”

1.   Nazwa i adres Zamawiającego

      Nazwa:

       Gmina Gzy  

Adres:

06 – 126 Gzy

Telefon: 023 691 31 67  Fax.: 023 691 31 22

2.   Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:

  • p. Wiesław Jakubiak, przedstawiciel Zamawiającego, tel. 023 691 31 67
  • p. Arkadiusz Kępczyński, przedstawiciel WPUI – Inspektora nadzoru, tel. 023 672 2964

3.   Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

 

http://uggzy.bip.org.pl

 

 

     4.   Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

5.   Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

6.   Określenie przedmiotu zamówienia:

Nazwa zadania: Modernizacja kotłowni węglowej na olejową wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie”

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej kotłowni węglowej na olejową w budynku kotłowni przy Szkole Podstawowej w Skaszewie gm. Gzy oraz modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. w Budynku Szkoły.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 

45331000-6 centralne ogrzewanie,

45333000-0 kotłownia

Wartość zamówienia: powyżej 6 tys. euro i poniżej 60 tys. euro.

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.

7.   Oferty częściowe i wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

8.  Termin wykonania zamówienia :  

      Wymagany do dnia 30.09.2007r.

9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia

     tych warunków:

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:

a)      posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

1)         Kierownik budowy proponowany do realizacji zamówienia posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

2)         W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością. Przez robotę odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie remontu lub budowę obiektu użyteczności publicznej.

b)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy  załączonych  do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów                z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form,              w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)

10.   Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:

·         Cena – 100%

11.  Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

12.   Miejsce i termin składania ofert:

        Oferty należy składać w terminie do dnia 14.06.2007r. o godz. 1000  w Sekretariacie pokój Nr 3 w siedzibie Urzędu Gminy w Gzach,

13.   Miejsce i termin  otwarcia ofert:

        Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.06.2007r. o godz. 1030 , w pok. Nr 1

        w Urzędzie Gminy w Gzach,

14.  Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :

       Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: www.uggzy.bip.org.pl  

        W formie papierowej w cenie 80,00 zł. można odebrać od p. Wiesława Jakubiaka Urzędzie Gminy
       w Gzach, bądź za pośrednictwem poczty (za zaliczeniem pocztowym)

15.  Termin związania z ofertą:

       Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

16.  Zamówienia uzupełniające:

       Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

17. Umowa ramowa:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

18.  Aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej’

Dokumenty do pobrania:

1. SIWZ (pdf)

2. Specyfikacja techniczna (archiwum ZIP)

3. Projekty (archiwum ZIP)

4. Przedmiar robót (archiwum ZIP)

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-06-28
  • Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-06-04 16:27:24
  • Liczba odsłon: 379
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2279184]

przewiń do góry