Wersja archiwalna 2015-06-25 09:54:30

Znak sprawy :IOŚ.271.11.2015                                                                      Gzy, dn. 19.06.2015r.

                                                             

 

 

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

Zamawiający: Gmina Gzy,

Gzy 9, 06-121 Gzy

tel/fax (023) 691-31-67, 691-31-22

 

zaprasza do złożenia ofert na:  „ Dostarczenie do Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych”.

I.                    Przedmiot zamówienia: usługa dostarczenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim, wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych zgodnie z zaplanowanym w budżecie wniosku o dofinansowanie projektu POKL  pn.:  „ Bajkowy oddział przedszkolny” w ramach poddziałania 9.1.1- Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.01-14-004/14-00

1.      Przedmiot zamówienia opisany został w załącznikach od nr 3 i 4, który należy dostarczyć na koszt Wykonawcy, wraz z rozładunkiem i montażem.  

2.      Materiały  muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. Z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.).

3.       Wspólny Słownik Zamówień CPV:

39162100-6 – Pomoce dydaktyczne

39161000-8 – Meble przedszkolne

37520000-9 – Zabawki

37500000-3 – Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

30190000-7 – Różny sprzęt i artykuły biurowe

32322000-6 – Urządzenia multimedialne

32300000-6 – Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

32000000-3 – Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

48190000-6- Pakiet oprogramowania edukacyjnego

4.      Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień:

1)      Wszystkie pomoce dydaktyczne, materiały piśmiennicze, zabawki , meble muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych;

2)      produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa   

a.      określone w odrębnych przepisach,

3)    Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 36 miesięcy od dnia odbioru dostawy.

4)    Wszystkie nazwy własne i marki handlowe produktów zawarte w Zapytaniu ofertowym  zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, które swoją jakością i zawartością są podobne lub lepsze od wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować produkty o lepszych parametrach, właściwościach i cechach. Obowiązek udowodnienia, że oferowane urządzenia odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowią standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywać będzie na Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

 Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie  z obowiązującym prawem.

5)    Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie, nieeksploatowane przez innego użytkownika, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 r. Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta, poświadczający datę produkcji sprzętu, wolne od wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich,

6)      Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi posiadać wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności lub atesty dopuszczające go do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodnie   z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 ze zm.) oraz jej przepisami wykonawczymi,

7)    Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie w razie potrzeby do udzielenia krótkiej instrukcji obsługi osobom wskazanym przez dyrektora placówki oświatowej,

8)      Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej zobowiązany jest dostarczyć niezbędne certyfikaty, licencje, karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim. Wymienione wyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze przedmiotu zamówienia,

9)    Oferowane urządzenia należy przedstawić w formie wyciągu z folderu lub w formie kart katalogowych lub dokumentacji technicznych. Dokumenty te muszą zawierać parametry techniczne, z których jednoznacznie będzie wynikało, że urządzenia posiadają parametry nie gorsze niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. Przez kartę katalogową urządzenia rozumie się wydruk ze strony producenta lub autoryzowanego dystrybutora (wraz z odnośnikiem) lub oryginalną kartę papierową producenta. W przypadku braku parametru w wydruku ze strony www lub w karcie, Wykonawca musi dostarczyć kartę katalogową od producenta uwzględniającą wszystkie parametry użytkowe oferowanego urządzenia. Uzupełnieniem karty katalogowej danego urządzenia może być również oryginalna aktualna instrukcja techniczna oferowanego produktu.

 

II.                  Termin realizacji zamówienia: 15 lipca 2015r.  -  05 sierpnia 2015r. 

III.                Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:

1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:

 

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

2.   W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków wraz z ofertą należy     dostarczyć oświadczenie o spełnianiu tych warunków – załącznik nr 2.

3.   Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:

a)      formularz ofertowy – załącznik nr 1

b)      oświadczenie, o którym mowa w punkcie 2 – załącznik nr 2,

c)      Formularz cenowy - Załącznik nr 3.

4.      Dokumenty, o których mowa w p.3 powyższego wykazu, powinny być złożone w formie oryginału.

5.      Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

IV.                Kryterium oceny ofert: jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena rozumiana jako cena brutto za świadczenie usługi dostawy wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościański. Zamówienie otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę i jednocześnie spełni warunki określone w zapytaniu ofertowym.

V.                  Okres gwarancji: 24 miesiące na wszystkie zaoferowane produkty zamówienia.

VI.                Miejsca, gdzie opublikowano niniejsze zapytanie ofertowe: uggzy.bip.org.pl, wysłano drogą elektroniczną do minimum trzech potencjalnych wykonawców.

VII.             Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Gminy Gzy pn.:  „Dostarczenie do Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych”, Gmina Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy do dnia 7 lipca 2015r, godz. 10:00.  Mailowo: . uggzy@wp.pl.

VIII.            Termin otwarcia ofert : 07.07.2015r. godz. 11:00. Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IX.                Warunki płatności: wg zawartej umowy, do 30 dni od wystawienia faktury.

X.                  Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Pani Danuta Ojrzeńska –Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie Włościańskim – Tel. (23) 6915276 lub 509533612.

XI.                Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, zgodnie z zawartymi w zapytaniu wymaganymi załącznikami  oraz przesłać drogą mailową, faxem, listownie ( decyduje data wpływu do Urzędy Gminy) lub osobiście. W odniesieniu do ofert złożonych drogą elektroniczną, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć je w formie papierowej przed podpisaniem umowy.

XII.              Sposób rozliczeń: Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w PLN.

XIII.  Dodatkowe uwagi:

1.      Złożenie zapytania nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia;

2.      Zamówienie następować będzie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel w budżecie Gminy Gzy oraz budżecie wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL, nr umowy: UDA-POKL.09.01.01-14-004/14-00 realizowanego w Gminie Gzy, a także zgodnie z limitami określonymi w „katalogu wydatków kwalifikowanych” zawartym w dokumentacji konkursowej naboru.

3.      Do wyżej wymienionego zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

4.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, do odrzucenia oferty lub ofert z podaniem uzasadnienia oraz do prowadzenia dalszych negocjacji z oferentem lub oferentami.

 

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2.      Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ustawy Pzp

3.      Formularz cenowy – załącznik nr 3

4.      Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4

5.      Projekt Umowy – załącznik nr 5.

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2458152]

przewiń do góry