Wersja archiwalna 2017-09-22 14:26:09
Gzy, dnia 22.09.2017r.
IOŚ.271.21.15.2017
Zawiadomienie o wyborze
najkorzystniejszej oferty
Na podstawie
art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj.: Dz.
U. z 2017r., poz. 1579) w imieniu Gminy Gzy informuję, że w
postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę
oleju opałowego do Urzędu Gminy i jednostek
organizacyjnych” wybrana została następująca oferta:
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO – HANDLOWE
„Z. NIZIŃSKI”
ul. Serocka 11A
07-200 Wyszków
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia wymagania określone w ustawie i w SIWZ oraz uzyskała
największą ilość punktów, które zostały obliczone w oparciu o kryteria
określone w SIWZ.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę oleju opałowego do Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych”:
Nr
oferty |
Nazwa
Wykonawcy |
Cena
brutto |
Punktacja |
||
Kryterium |
Łączna
punktacja |
||||
Cena
brutto |
Termin
płatności faktury |
||||
1 |
DAMO Plus sp. z o. o. sp. k. ul. Małszyce 2d/2e 99-400 Łowicz
|
228 964,50 zł |
95,76 pkt. |
2,00 pkt. |
97,76 pkt. |
2 |
PRZEDSIĘBIORSTWO
BUDOWLANO – HANDLOWE „Z.
NIZIŃSKI” ul. Serocka 11A 07-200 Wyszków |
223 737,00 zł |
98,00 pkt. |
2,00 pkt. |
100,00 pkt. |
3 |
PETROJET
Sp. z o. o. Kieszek
52 26-670
Pionki
|
226 873,50 zł |
96,65 pkt |
2,00 pkt. |
98,65 pkt. |
Umowa w
sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po upływie terminu określonego
w art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień
Publicznych.
Wójt
/-/ Barbara Polańska
----------------------------------------------------------------------------
Gzy, dnia 19.09.2017r.
IOŚ.271.21.14.2017
Informacja
z otwarcia ofert
Na podstawie art. 86
ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj.: Dz. U.
z 2017r. poz. 1579) w imieniu Gminy Gzy przekazuje Wykonawcom
informacje z otwarcia ofert w dniu 19.09.2017r. o godz. 10.10 w przetargu
nieograniczonym na „Dostawę oleju opałowego do Urzędu Gminy i jednostek
organizacyjnych”:
1)
kwota,
jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
230 000,00 zł
2)
ofertę złożyli w terminie:
Nr
oferty |
Nazwa
Wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Termin
wykonania zamówienia |
Okres
gwarancji |
Warunki
płatności |
1 |
DAMO Plus sp. z o. o. sp. k. ul. Małszyce 2d/2e 99-400 Łowicz
|
228 964,50 zł |
do 30.04.2018r. |
Nie dotyczy |
30 dni |
2 |
PRZEDSIĘBIORSTWO
BUDOWLANO – HANDLOWE „Z.
NIZIŃSKI” ul. Serocka 11A 07-200 Wyszków |
223 737,00 zł |
do 30.04.2018r. |
Nie dotyczy |
30 dni |
3 |
PETROJET
Sp. z o. o. Kieszek
52 26-670
Pionki
|
226 873,50 zł |
do 30.04.2018r. |
Nie dotyczy |
30 dni |
Wójt
/-/
Barbara Polańska
Ogłoszenie nr 500027925-N-2017 z dnia 13-09-2017 r.
Gzy:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 586495-N-2017
Data: 11/09/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Gzy,
Krajowy numer identyfikacyjny 13037811400000, ul. Gzy 9, 06126
Gzy, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 913 122, e-mail
uggzy@wp.pl, faks 236 913 167.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się
zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) aktualne zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków , lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i
społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) koncesja do
wykonywania obrotu paliwami ciekłymi (olej opałowy) e) wykaz dostaw w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dowodów dotyczących dostaw,
określających czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty – załącznik nr 4
SIWZ. Dowody, o których mowa powyżej są: poświadczenie, inne dokumenty, jeżeli
z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać poświadczenia. f) wykaz narzędzi (sprzętu) g) pełnomocnictwo – w
przypadku podpisania oferty i podpisania kopii dokumentów za zgodność z
oryginałem przez osobę, która nie jest wpisana w dokumencie rejestracyjnym,
bądź ewidencyjnym. Do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo
uprawniające do podpisania oferty, w formie oryginału albo kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; h) opłaconą polisę, a w przypadku jej
braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; i) wydruk ze
strony internetowej producenta oleju opałowego potwierdzający cenę wskazaną w formularzu
ofertowym na dzień poprzedzający dzień składania ofert. j) oświadczenie o
grupie kapitałowej
W ogłoszeniu powinno być: a) odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert. d) koncesja do wykonywania obrotu paliwami ciekłymi (olej opałowy) e)
wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem
ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dowodów
dotyczących dostaw, określających czy dostawy zostały wykonane w sposób
należyty – załącznik nr 4 SIWZ. Dowody, o których mowa powyżej są:
poświadczenie, inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. f) wykaz
narzędzi (sprzętu) g) pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty i
podpisania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę, która nie
jest wpisana w dokumencie rejestracyjnym, bądź ewidencyjnym. Do oferty należy
dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo uprawniające do podpisania oferty, w formie
oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; h)
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności; i) wydruk ze strony internetowej producenta oleju
opałowego potwierdzający cenę wskazaną w formularzu ofertowym na dzień
12.09.2017r. j) oświadczenie o grupie kapitałowej
------------------------------------------------------------------------------------
Gzy, dnia 13.09.2017r.
IOŚ.271.21.5.2017
Wszyscy Wykonawcy
Działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2017r. poz. 1579) modyfikuję treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę oleju opałowego do Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych”.
Zakres modyfikacji jest następujący:
1) 1) W pkt. 12.5. ppkt. 2 lit. f SIWZ słowa „wydruk ze strony internetowej producenta oleju opałowego potwierdzający cenę wskazaną w formularzu ofertowym na dzień poprzedzający dzień składania ofert” zastępuje się słowami „wydruk ze strony internetowej producenta oleju opałowego potwierdzający cenę wskazaną w formularzu ofertowym na dzień 12.09.2017r.”
2) 2) Załącznik nr 1 do SIWZ otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszej modyfikacji SIWZ.
W pozostałym zakresie treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.
Załączniki:
2. Poprawiony formularz ofertowy (.doc)
z up. Wójta
/-/ Wiesław Ochtabiński
Zastępca Wojta
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 586495-N-2017 z dnia 2017-09-11 r.
Gmina Gzy: Dostawa oleju opałowego do
Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy, krajowy numer
identyfikacyjny 13037811400000,
ul. Gzy 9 , 06126 Gzy,
woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 913 122,
e-mail uggzy@wp.pl, faks 236 913 167.
Adres strony internetowej (URL): uggzy.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
uggzy.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego
do Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny: IOŚ.271.21.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa oleju
opałowego w ilości szacunkowej 85.000 litrów do następujących kotłowni
olejowych położonych na terenie gminy Gzy: 1) Urząd Gminy w Gzach – 5.000
litrów 2) Publiczne Gimnazjum w Gzach – 55.000 litrów 3) Publiczna Szkoła
Podstawowa w Skaszewie Włościańskim – 25.000 litrów
II.5) Główny kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 PzP, w ilości do 20% podstawowej wartości
zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-04-30
Okres w
miesiącach |
Okres w
dniach |
Data
rozpoczęcia |
Data
zakończenia |
2018-04-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek,
jeżeli przedłoży koncesję do wykonywania obrotu paliwami ciekłymi.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych
wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób
szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) doświadczenie wykonawcy: Warunek zostanie uznany
za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie dostaw w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy o wartości co
najmniej 230 000,00 zł brutto każda, polegające na dostawie oleju opałowego. 2)
wykaz narzędzi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego
wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zamawiający uzna,
że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży wykaz sprzętu (autocysterny)
niezbędnego do realizacji Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek,
jeżeli przedłoży wykaz sprzętu (autocysterny) niezbędnego do realizacji
zamówienia z załączonym dokumentem potwierdzającym tytuł prawny Wykonawcy do
autocysterny w oparciu, o które realizował będzie dostawy oleju
opałowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy
realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,
lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualne zaświadczenie
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
– wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert. d) koncesja do wykonywania obrotu paliwami ciekłymi (olej
opałowy) e) wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączenie dowodów dotyczących dostaw, określających czy dostawy zostały
wykonane w sposób należyty – załącznik nr 4 SIWZ. Dowody, o których mowa
powyżej są: poświadczenie, inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. f)
wykaz narzędzi (sprzętu) g) pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty i
podpisania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę, która nie
jest wpisana w dokumencie rejestracyjnym, bądź ewidencyjnym. Do oferty należy
dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo uprawniające do podpisania oferty, w formie
oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; h)
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności; i) wydruk ze strony internetowej producenta oleju
opałowego potwierdzający cenę wskazaną w formularzu ofertowym na dzień
poprzedzający dzień składania ofert. j) oświadczenie o grupie kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
98,00 |
Termin
płatności |
2,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-09-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Załączniki:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Madziar Ilona
- Data udostępnienia w BIP: 2017-09-22
- Informacja zaktualizowana przez: Madziar Ilona
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-09-22 14:26:09
- Liczba odsłon: 2370
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: