Wersja archiwalna 2007-06-04 16:27:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości poniżej 60 000 euro
na „Modernizacja kotłowni węglowej na olejową wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie”
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Gmina Gzy
Adres:
06 – 126 Gzy
Telefon: 023 691 31 67 Fax.: 023 691 31 22
2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
- p. Wiesław Jakubiak, przedstawiciel Zamawiającego, tel. 023 691 31 67
- p. Arkadiusz Kępczyński, przedstawiciel WPUI – Inspektora nadzoru, tel. 023 672 2964
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
5. Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
6. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: „Modernizacja kotłowni węglowej na olejową wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Skaszewie”
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej kotłowni węglowej na olejową w budynku kotłowni przy Szkole Podstawowej w Skaszewie gm. Gzy oraz modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. w Budynku Szkoły.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45331000-6 centralne ogrzewanie,
45333000-0 kotłownia
Wartość zamówienia: powyżej 6 tys. euro i poniżej 60 tys. euro.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.
7. Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia :
Wymagany do dnia 30.09.2007r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy z dn. 20.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – m.in.:
a) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1) Kierownik budowy proponowany do realizacji zamówienia posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
2) W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością. Przez robotę odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie remontu lub budowę obiektu użyteczności publicznej.
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)
10. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
· Cena – 100%
11. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
12. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 14.06.2007r. o godz. 1000 w Sekretariacie pokój Nr 3 w siedzibie Urzędu Gminy w Gzach,
13. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.06.2007r. o godz. 1030 , w pok. Nr 1
w Urzędzie Gminy w Gzach,
14. Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia :
Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej: www.uggzy.bip.org.pl
W formie papierowej w cenie 80,00 zł. można odebrać od p. Wiesława Jakubiaka Urzędzie Gminy
w Gzach, bądź za pośrednictwem poczty (za zaliczeniem pocztowym)
15. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
16. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
17. Umowa ramowa:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej’
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
- Data udostępnienia w BIP: 2007-06-04
- Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-06-04 16:27:24
- Liczba odsłon: 565
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: