Wersja archiwalna 2007-08-30 17:12:26

OGŁOSZENIE  O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

(o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) na:

 

„Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 614.000,00 zł. w tym na: Sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2007 – 494.000,00 zł.

i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów przypadających do spłaty

                                  w roku budżetowym 2007 – 120.000,00 zł.”

 

 

Przetarg nieograniczony – art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późniejszymi zmianami)

 

1.          Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Gzy

06-126 Gzy, Gzy 9

tel. 023 691 31 67

fax 023 691 31 22

godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00

 

Osoby upoważnione do kontaktów:

Polańska Barbara  tel. 023 691 31 67        06-126 Gzy, Gzy 9, pokój nr 6

Głowacka Elżbieta tel. 023 691 31 22        06-126 Gzy, Gzy 9, pokój nr 5

 

2.          Określenie trybu zamówienia

Przetarg nieograniczony.

 

3.          Adres strony internetowej

        www.uggzy.bip.org.pl

 

4.          Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

              Przedmiotem zamówienia jest:

„Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 614.000,00 zł. w tym na: Sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2007 – 494.000,00 zł. i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów przypadających do spłaty w roku budżetowym 2007 – 120.000,00 zł.”

 

a) kwota kredytu – 614.000,00 zł. kredyt postawiony zostanie do dyspozycji Gminy Gzy w następujących terminach i wysokościach:

28.09.2007 – 203.000,00 zł.

20.10.2007 – 330.000,00 zł.

20.12.2007 –   81.000,00 zł.

b) spłata rat kapitału będzie następować kwartalnie od 15.03.2008r. do 15.12.2012r.,

c) Odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne kwartalnie w terminach spłat rat kredytu, przy czym: pierwszy termin spłaty odsetek ustala się na dzień 15.12.2007r., ostatni termin spłaty odsetek kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu,

d) Oprocentowanie kredytu będzie wg zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu     o stawkę WIBOR 3M z dnia 28.08.2007r. oraz marży, prowizji i innych kosztów wynikających z oferty,

e) Zabezpieczenie weksel in blanco.

 

Kod CPV 66130000-0    Usługi udzielenia kredytu

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

5.          Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

6.          Termin wykonania zamówienia:

Termin rozpoczęcia – 28.09.2007 r. – postawienie kredytu do dyspozycji Gminy Gzy

Termin zakończenia – 15.12.2012 r. – spłata ostatniej raty kredytu.

 

7.          Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków

7.1    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

7.1.1 posiadają uprawnienia do  wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

7.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym            i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

7.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

7.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

7.2    Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

7.2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt 1.1 do 1.4;

7.2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Prawo zamówień publicznych;

7.2.3 wykonali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji;

7.2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

7.2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawo zamówień publicznych.

7.3          Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

7.3.1    jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

7.3.2    jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji;

7.3.3    zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

7.3.4    została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert;

7.3.5    zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny;

7.3.6    Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny;

7.3.7    jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

7.4          Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7.5          Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie             w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.

7.6     Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

 

                                  Nazwa kryterium – cena          100%

 

          Oferta spełniająca warunki niniejszego postępowania z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania przypisana proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

 

8.          Informacja na temat wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

9.          Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Cena  - znaczenie 100%

 

10.      Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać w sekretariacie, w budynku Urzędu Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy, nie później niż do 12.09.2007r. do godz. 10.00, pokój Nr 3.

 

11.      Miejsce i termin otwarcia ofert

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12.09.2007r. w budynku Urzędu Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy, o godz. 11.00, pokój nr 1.

 

12.      Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

13.      Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

 

14.      Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej ofert z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

15.      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest bezpłatna i można ją odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 5 w godzinach urzędowania lub pocztą za pobraniem kosztów nadania przesyłki, na pisemny wniosek Wykonawcy.

        Treść SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej www.uggzy.bip.org.pl

16.   Ogłoszenie o zamówienie zostało przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych          w dniu 30.08.2007r.

 

 

SIWZ

 

Załącznik Nr 1

 

Załącznik Nr 2

 

Załącznik Nr 3

 

Załącznik Nr 4

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2458095]

przewiń do góry