Wersja archiwalna 2011-06-20 15:26:13

Gzy: Dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 165956 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gzy , Gzy 9, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 023 6913122, faks 023 6913167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggzy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości szacunkowej 80.000 litrów do następujących kotłowni olejowych położonych na terenie gminy Gzy: - Urząd Gminy w Gzach - 5.000 litrów - Publiczne Gimnazjum w Gzach- 35.000 litrów - Publiczna Szkoła Podstawowa w Gzach - 20.000 litrów - Publiczna Szkoła Podstawowa w Skaszewie Włościańskim - 20.000 litrów 2. Zapotrzebowanie ilościowe na olej opałowy, określone w ust. 1, stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla Zamawiającego. 3. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w miarę potrzeby, każdorazowo na wniosek Urzędu Gminy lub ZOSz w Gzach (przesłany faksem lub e-mailem), określający ilość oleju opałowego. 4. Rozliczenie każdorazowej dostawy odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście dostarczonego oleju (według wskazania przepływomierza). Faktury winny być wystawione w zależności od miejsca dostawy na Urząd Gminy lub szkołę. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport oleju opałowego środkami transportu do tego przystosowanymi, tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz z drukarką , pompę ssąco - tłoczącą. 6. Dostarczana ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na m3 w temperaturze referencyjnej 15° C. 7. Olej opałowy dostarczany będzie w dni robocze. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju opałowego w terminie 4 dni roboczych od każdorazowego zgłoszenia wniosku przez Urząd Gminy lub ZOSz. 9. Minimalne (zgodnie z Polską Normą PN-C-96024:2001) warunki, jakim musi odpowiadać dostarczany olej opałowy: - gęstość w temperaturze 15° C (kg/m3), maksimum 860 - wartość opałowa (MJ/kg), minimum 42,6 - temperatura zapłonu (° C), minimum 56 - lepkość kinetyczna w temperaturze 20° C (mm2/s), maksimum 6,00 - skład frakcyjny: do 250° C destyluje (% V/V), maksimum 65 do 350° C destyluje (% V/V), minimum 85 - temperatura płynięcia (° C), maksimum -20 - pozostałość przy koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej (% m/m), maksimum 0,3 - zawartość siarki (% m/m), maksimum 0,1 - zawartość wody (mg/kg), maksimum 200 - zawartość zanieczyszczeń stałych (mg/kg), maksimum 24 - pozostałość po spopieleniu (% m/m), maksimum 0,01 - barwa czerwona Do każdej dostawy oleju opałowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: - wystawione przez producenta świadectwo jakości, potwierdzające w/w właściwości fizyko - chemiczne, jakie musi posiadać dostarczony olej. - aktualną legalizację przepływomierza potwierdzoną przez Urząd Miar i Wag. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wielkość zamówień uzupełniających do 20% podstawowej wartości zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży koncesję do wykonywania obrotu paliwami ciekłymi (olej opałowy). Ocena odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży wykaz sprzętu (autocysterny) niezbędnego do realizacji zamówienia z załączonym dokumentem potwierdzający tytuł prawny Wykonawcy do autocysterny w oparciu, o które realizował będzie dostawy oleju opałowego - wg załącznika do SIWZ oraz ważne świadectwo Urzędu Miar i Wag potwierdzające legalizację przepływomierzy odczytu ilości dostarczonego oleju, w które wyposażone są autocysterny uczestniczące w realizacji dostaw oleju opałowego. Ocena odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli przedłoży Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty i podpisania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę, która nie jest wpisana w dokumencie rejestracyjnym, bądź ewidencyjnym. Do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo uprawniające do podpisania oferty, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - wydruk ze strony internetowej producenta oleju opałowego potwierdzający cenę wskazaną w formularzu ofertowym na dzień poprzedzający dzień składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gzy, Gzy 9, 06-126 Gzy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

------------------------

Do pobrania:

  1. SIWZ
  2. Załączniki 1-5 do SIWZ

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Daź
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-06-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Marcin Daź
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-20 15:26:13
  • Liczba odsłon: 552
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2458152]

przewiń do góry